I just thought maybe we could find new ways to fall apart

Jag känner mig inte så djup idag. Däför tänkte jag ta vara på tillfället och författa ett blogginlägg som folk kanske orkar läsa för en gångs skull. Eller så gör folk inte det, min vardag just nu är ungefär lika ointressant som mina rabiata åsikter om allt och alla. Idag har jag och en vän tävlat om vem som har det mest miserabla livet. Hon ansåg att jag vann, vet inte riktigt hur jag ska känna inför det, min starka tävlingsinstinkt kompenserar inte riktigt för faktumet att jag har det värre än att tvingas gå till jobbet i en grisrosa skidoverall från "forna tider". Tror att det var den enorma finnen som dykt upp på min näsa som gav mig segern. Funderar på att låta bli och sminka mig och sporta "Rudolf med röda mulen-looken" på Luciakonserten i morgon... eller så inte.

Annars så händer det väl inte så mycket spännande just nu. Det är kaos på skolan och jag är som vanligt i stormens öga.. eller vänta nu, det är jag inte alls för då hade det ju varit lugnt. Jag är mitt  i den där jävla virvelvinden och nu hoppas jag bara på att den för en gångs skull blåser åt rätt håll. Har ett möte i morgon så vi får väl se vart det hela landar. Är kort sagt extremt less på folk och verksamheter som utger sig för att vara något de inte är. Jag som trodde att jag var dålig på att ta kritik har fått nya perspektiv på den saken.

Och du anonym som tycker att jag ska styckeindela, jag gjorde det men det fungerade uppenbarligen inte. Jag tänker inte heller påstå att jag lägger så mycket vikt vid huruvida du orkar läsa eller inte, har inte så mycket till övers för människor som orkar lägga ner tid att klaga på andra utan att yttra vilka de själva är. Men visst, det går ju alltid att klaga på stavning och grammatik (och styckeindelning?) if all else fails liksom.
(Tillägg: HALLELUJA! Nu fungerade det att styckeindela och det finns inget mer att klaga på anonym. Eller?)
Omotiverad bild som vanligt. Min och Lindas lyxmiddag på vandrarhemmet i London. Halväten subwaymacka, chips och vin. Behöver man något mer här i livet? Åhh vad jag längtar tillbaka till gayklubbarna i Soho, efterfest på Bricklane, nyfunna vänner, fakeblod, nyupptäckta torg, turistande vid Big Ben mitt i natten, misslyckade tunnelbaneresor på morgonkvisten, Camden, Elin, åååhhhhhhh.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det var bäst bäst bäst. punkt slut.



(hahahahah tunnelbanan hade jag glömt så jävla kul fail 1, 2 och 3)

2011-12-12 @ 23:58:13
Postat av: Emma

Om du använder google chrome så måste du hålla in shift och trycka på enter samtidigt för att styckena du gör ska stanna kvar. :)

2011-12-14 @ 23:45:03
URL: http://emmaolivia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0