Noontime wind can you blow for me one more time and take me on back to the start

Sitter och funderar över varför jag är så värdelös på sådant som ska göras regelbundet? Borsta tänderna. Ungefär så långt sträcker sig min förmåga, sedan tar det fan tvärstopp. Men man får väl tycka att sporadisk bloggning är bättre än ingen bloggning alls. Idag har det varit en ganska fin dag. Händelselös men fin, det vill säga inga större missöden har inträffat. Musik, lunch, Matte B och sedan en runda på stan. Jag och Bex köpte varsin likadan halsduk, nej, vi är inte mer mogna än så. Så nu kan jag fortsätta att lulla runt och leka uteliggare :) Ser fram emot att göra det i Paris om ett par veckor. Fy satan i gatan vad jag längtar!!!!!!!


Och ni behöver inte påpeka att mina bilder är en aning överredigerade, jag har inget liv, och ingen ordentlig kamera heller för den delen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0