You don´t care a bit


Idag har det varit sång för hela slanten. På förmiddagen var det rep av "Hide and seek" inför Stenbrottet, sjukt svårt men lika coolt ifall det blir bra. På eftermiddagen var det kör och däremellan har jag inte använt min tid till något vettigt alls. Halsen är fortfarande inte helt kry så därför har det väl inte blivit särskilt många rena toner heller. Aja, så kan det vara. Som ni ser är mitt hår aningen mörkare än vad det brukar, känns rätt najs, vet inte riktigt vad jag trivs bäst med men nu får det vara så här ett tag så att jag kan känna efter. Det är bara toning så om det börjar bli dassigt så får jag antingen färga igen eller stå ut ;) Sista bilder är på min otroligt snygga t-shirt jag införskffat idag. Elin har ju en likadan men jag kunde icke låta bli! Den är oerhört tjus.

Kommentarer
Postat av: Linda

haha så du vågade tillslut! ;D



WHO FETT HET JU!!! OMG OMG OMG! (då kan vi vara fett snygga! Jag har mustasch-gnuggisar!)

2010-10-15 @ 15:51:04
URL: http://love-type-thing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0