Satellite


Snart är det dags för Eurovsion song contest. Egentligen är det ett mysterium hur en musiknörd kan vara intresserad av en tävling med helt urusel musik, men så är det ;) Jag överlåter klokt recenserandet av årets låtar till schlagerbögen Elin men min åsikt kan ni få. Tyskland är överlägset bäst i år eftersom precis allt annat orsakar eksem i öronen. Så nu vet ni vad jag går och skämslyssnar på hemma i smyg. Så kan det vara, men Lena Meyer-Landrut är faktiskt riktigt cool, synd bara att hon ser ut som Amy Diamond...hm...

Kommentarer
Postat av: elin

Stolt över att jag har missat att ens veta om när det var, och känner nu efteråt absolut ingen panik över att jag missade det. skönt.



VEM VANN?!!

:D

2010-05-23 @ 23:15:22
URL: http://elinjohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0