Jag kan själv?

Vissa dagar känns det verkligen som man har vaknat på fel sida. Idag var det först en sådan dag. Massa jobbiga, konstiga drömmar, uppvaknande pga huvudvärk + att allt som kan gå fel också... jag ni fattar. Som vanligt så behöver jag också något att skylla på och eftersom det är sjukligt kallt i mitt hus, dygnet runt, så var det den här idiothelvetiska vintern som åkte dit, som vanligt. Min hjärna tänkte då till (inte helt själv kanske) och jag gick till gaderoben och tog på mig min somrigaste sommarklänning, i brist på annat att göra, för att känna feelingen. Om man struntar i att det är vinter så är det ju typ inte det. Det fungerade dock inte, det blev bara ännu kallare så den falska fasaden fick åka av till förmån för fleecetröjan.

Sedan, efter att jag hade tråkat klart hemma på förmiddagen bar det av till awesome födelsedagsfirande hos Klara. Vi åkte snöräsare (ok, snowracer då, med det låter inte lika fräckt), bastade i Klaras über-coola badrum och åt middag på byn, mysmys, tackelitack :) <3


Tappert försök i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha sötnos! Det blev fina bilder i alla fall! :D

2010-03-21 @ 09:52:49
URL: http://love-type-thing.blogspot.com
Postat av: Linda

såg dig på Lookbook! Astufft ju! :D:D:D

2010-03-21 @ 11:03:03
URL: http://love-type-thing.blogspot.com
Postat av: Anonym

Sötidis! <3

2010-03-21 @ 12:04:02
URL: http://ieatkids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0