Trött Tisdag

Det här med bloggandet går verkligen med humöret, upp och ner. Just nu är mitt liv rätt så innehållslöst, därav ganska tomt med updates. Imorse gick jag upp klockan 6 för att hinna med tandläkaren innan jobbet för att komma dit och vända nästan direkt eftersom de hade ändrat sig och inte längre ville laga det där hålet de skulle. Typiskt! Alltså kommer jag att vara lagom pigg på jobbet helt i onödan, mitt liv i ett nötskal. VIssa ljuspnkter finns det dock i tillvaron. Imorgon har vi Quidditchträning inför SM vilket är extra kul iom att jag och Linda nu har bokat våra biljetter. Stockholm och Uppsala here we come!!! :D


Kommentarer
Postat av: Linda

vilka mongon! DD: MEN vi ska till SM! OH HO! OH HO!

2010-06-15 @ 09:27:25
URL: http://love-type-thing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0