Torsdag

Sitter på skolan och dör lite inombords. Anledningen - Spanska med Raffa, ingen anledning att jubla direkt. Det har också börjat att göra riktigt ont i handleden. Överansträngde den på cheer-lägret i helgen och gick upp till skolsyster för att få den lindad igår. A ja, så synd är det inte om mig, i övrigt är allt rätt bra. Har varit ganska segt den här veckan eftersom nästan alla kurser jag har läst är avslutade men igår var en rätt bra dag. Det började med lärarshow på storsjöteatern där de drev med allt som ha hänt under året, riktigt roligt. Sedan hade vi samhälle och efter det tog vi bussen upp till Jämtkraft arena för att titta på treornas fotbollsmatch mot lärarna. Kvällen tillbringades först i badhusparken med godis, frukt, trevligt folk och skratt och sedan hemma hos Lova men Hanna, Elin, Ida N och Josefine där vi tittade på "Pretty Woman" :)

Inatt ska jag sova hos bästa Linda och imorgon blir det till att fira Elin, Emma och Nina på deras studentdag!! Och Magnus förstås, på avstånd.

Nej, nu ska jag ta och gå mot min säkra död.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0