Kvarnis is my second home


Jag var på kvarnis ikväll. Fett med värt. Gillar filurerna där alltså! Även om Emma pemma dampade och skyllde på mig! Sån stil azzå! ;) Men jag gillar dig ändå pemsi, fett fett mycket faktiskt! LYCKA TILL IMORN E + E, IIIEEE!! Till och med Elin frontiervillade idag, det gjorde min dag! Vi körde lite minilan och åt Lindas nytänkande tårta samt lystnade på bieber-boy. Åh! <biebianheart3 igen! Det här är inte sammanhängande men det gör liksom ingenting, jag är glad! PEPP PEPP PEPP!

Kommentarer
Postat av: Linda

kvarnis <3 och ja det var verkligen fett med minlan! <3 OCH BIEBER

2010-07-17 @ 11:50:12
URL: http://love-type-thing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0