I use to be such good good swimmer But for now my head is in the clouds

I am back from kläppen! Har ätit jättegod mat (Klara is the master of the toast-järn), sjungit vackra stämmor, lekt med ljusstakar xD, fajtats med Sahlberg och pratat!!! <3 Tack Klara, Philippa, Elin och Ida :)

Imorn blir det stora staden. Fast vet inte vad jag ska göra där längre, förutom fika fika fika hos Moa på kvällen! Längtar! Annars tänkte jag typ kidnappa kexet mitt från Brunflo ;) Wish me luck ^^


Top från Gina, Sammetskjol från JC, Legings JC och Skor från Din Sko (dem kunde jag dock inte gå ut med. Under 30 minusgrader i byn. Holy shit... )



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha du får kidnappa mig ida om du är snäll :o! Jag har sagt att ja skulle vara med dig med :D hehehe :) <3

2010-01-07 @ 20:35:42
Postat av: Elin

... I'm a silly love song, a twisted elbow crush song!



Jag kunde inte låta bli ^^ Tegan and Sara = instant kommentar.



Grymt coola bilder som vanligt, Olsson :D

2010-01-09 @ 17:42:16
URL: http://tvanordarochenblogg.blogspot.com/
Postat av: Linda

Så fina bilder! Och kvällen hos Moa, FANTASTISK!!!!!! <3

2010-01-09 @ 20:03:44
URL: http://love-type-thing.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0