I'm not pretending


Hej :) Jag är glad men kameralös idag! Min Måndag har varit rätt så händelserik. Så händelserik som en vardag i mitt  liv kan vara just nu. Det började med ångest över vad som skulle komma på den Estetiska Verksamheten... ja bild såklart, som de flesta nog redan hört mig klaga över. Men nu måste jag dock erkänna att det inte var så jäkla hemskt. Bildläraren var ganska bra, jag har ju en del att jämföra med (ska inte nämna några namn denna gång av erfarenheten att det alltid slutar åt helvete) . A ja, i alla fall så fick vi måla porträtt av varandra utan att titta på pappret, min teckning som föreställde Elin var ett riktigt mästerverk om jag får säga det själv :)

Efter skolan gick jag till gymmet, efter typ 30 min på Te-centralen (?) dit Elin släpade med mig och Hanna. Vi kom liksom aldrig därifrån. Efter gymmet gick jag och handlade massa nyttiga grejer, typ massa konstiga grönsaker, qinoua, linser, durumvete, oatly-produkter osv. Haha, SÅ INTE jag men jag måste bli lite nyttig ^^ Försöker även trappa ner på mjölk och ägg som ni kanske redan förstått. Läs "Vadå Vegan" så vet ni varför ;)

Nu ikväll har jag tittat på massa fantastisk dumburk. Råkade av en ren slump klicka mig in på Barnkanalen och Lilla Sportspegeln. Och vem får jag se där om inte OLLE JONSSON! I den snygga Duveds dräkten (som jag faktiskt själv har en gammal upplaga av samlandes damm hemma i lådan) glidande fram i spåren, och på nåt konstigt band ;)
- Är det fusk det här Olle?
- Nja, det är ju bra för våra svenska åkare, så att det inte är Norge som håller på!"
Haha, sekten blir stolt :D

Här kan ni se klippet! (Inslaget börjar efter ca 7 min)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0