"Det känns som att stå bredvid en nybakad limpa!"

Tät uppdatering, som vanligt!
Min första jullovsvecka har hur som helst varit väldigt fin. Jag har bland annat gjort marsipanfigurer, byggt feta torn av Lego Duplo, övervunnit min skräck för Play-Doo och chillat i bebispolen på Holiday. Har också hunnit med att umgås med bästis och spelat monopol i timmar (för att man ska komma ihåg hur trist det är, den här gången var det dock ovanligt roligt!). Igår var även jag, Linda och Elin hos Nina och spelade Bioniclespelet (Jag var toa av is!! Fett!) och tittade på världens bästa film - Den modiga lilla brödrosten!! Fin vecka helt enkelt. Idag åkte dock kusinerna hem med "tuff-tuff tåget" och i morgon väntar mindre fina sysselsättningar, som tandläkarbesök och Eng B-plugg... Aja, jag överlever förhoppningsvis det också och på Torsdag åker jag tillbaka till stan för att shoppa lite och sedan på fredag fira nyår med fina vänner. Någon gång i början av nästa år åker jag då tillbaka till Duved för att den 4:e ta tåget till Göteborg och min underbara farmor! Värt lov! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0