Rubrik


Det är en känsla jag kännt förut, då lätt och svepande. Nu är den hård och gripande. Tar men ger inte, talar men lyssnar inte. Den vet att jag hatar när den inte lyssnar. Fyller visserligen upp min tomhet men skapar bara mer förvirring. Jag bara väntar på att falla men ändå står jag ju kvar. Nu. Varför oroar jag mig alltid för det som inte är, utan för det som kanske kan komma. Nu. Det är här och det är nu. Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig.


Påsklov. Skönt men lite sorgligt. Jag vet inte vad hon tycker, jag vet inte vad hon säger men jag kommer sakna  Rebecca, något så frukttansvärt. Ren sanning. En månad. En månad! Jag fick brev från min farmor idag, brev och tårar. Så himla fint, för "hennes tankar är hos mig". Min farmor är underbar. På Lördag ska jag flytta hem till Linda ett tag, av olika anledningar, det blir mysigt. Jag älskar min Linda och ord räcker inte till. Ett liv utan dig, vore ett liv utan halva mig. Och framför allt så vore det så in i den sneda friggeboden jävulskt tråkigt!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ska du inte träffa Rebecca på en månad! INTE OKEJ!!!



Fats det blir så fruktansvärt najs att fira påsk med dig olsson! <3



utan dig vore jag verkligen halv! Urk då skulle ju alla inälvor rinna iväg och jag skulle dö och det vore det ju ännu tråkigare! Nej fy! jag behöver dig och din finfina humor mer än mat och vatten!

2010-04-02 @ 10:33:55
URL: http://love-type-thing.blogspot.com
Postat av: R

Hur tror du jag ska överleva då :( :( :( ? <3

2010-04-02 @ 13:53:40
URL: http://ieatkids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0