Alice i underlandet

Det har varit en bra vecka hittills om man bortser från en massa saker som jag varken orkar tänka på eller bli arg över. I Måndags hann jag med både skolgång, Cheerleadingträning (som gick förvånansvärt bra!), häng och megagod hallonsmoothie hemma hos Ida Nyander, klasskonsert på PC där Tove sjöng superfint och slutligen fick jag äntligen träffa Rebecca!!! jag och Hanna-Panna (ja, jag vet att du älskar mina smeknamn) gick lite tidigare från PC för att hinna med bussen till Frösön där Bex väntade! WIIE vad kul det var att se henne igen :) Tisdagen var lugn och händelselös men idag har jag både fikat med Linda och Rebecca och vart på cheer på Gold's, fyrvalla. Här kommer föresten en bild på ansvarsgrupp 12 på påskrejzet. Alice i underlandet :D

Kommentarer
Postat av: R

supersuperdupermys att träffat er igen!!! :D <3

2010-04-22 @ 18:41:00
URL: http://ieatkids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0