Som om det var söndag


Skjorta från Gina Tricot, Skor/Kängor från Wedins och Hatt från H&M

Extremt ospännande dag idag. Ovanligt händelselös. Jag tror att jag vaknade vid 11 tiden (väääldigt sent för att vara mig), klev upp, åt frukost, gick och la mig igen med laptopen i knät eftersom jag var tvungen att ta igen 5 dagar utan dator XD. Tittade på klockan och fick en chock av att den redan var två, duschade i typ en timma, satt lite till vid datorn, packade upp väskan och nu sitter jag här. Haha :) Uppenbarligen helt slut efter storstaden men imorgon måste jag allt utnyttja lovet och hitta på något. Ska ladda upp bilderna också men har ingen lust nu ;) Det kommer i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0