Socker

Jag måste bli bättre på att blogga, vill liksom ha en hyfsad uppdatering men det går inte så bra. Ska försöka med ett inlägg varannan dag i alla fall, ibland mer ibland mindre. Men oftast har jag inget bra att skriva om och då är det lika bra att inte skriva något alls. Ska försöka få till fler inlägg än nu men bara skriva när jag har inspiration, annars blir det dååååliiigt ;D

I alla fall så måste jag få bukt med mitt socker beroende. Det är helt sjukt, sedan jag började dricka massa te efter varje lunch med en massa socker i så måste jag ha det hela tiden annars blir jag jätte låg, och när jag väl äter socker så blir jag megahyper ^^ Svår balansgång det där.

Avslutningsvis så är jag pepp pepp pepp pepp på LONDON!!! Kommer bli mer än awesome med bästaste!!!


Lite rolig bild från klassresan till Trondheim :)

Kommentarer
Postat av: Linda

PEPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-14 @ 12:59:55
URL: http://wickeln.blogg.se/
Postat av: Sahlberg

Ja e osså pepp! :D jag ska ju med i resväskan, eller hur? ;)

2009-10-14 @ 22:34:35
URL: http://isahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0