Borta bra och borta bäst

Man skulle kunna tro att vi är hemma nu, men vet du vad, det är vi faktiskt också!

Hemma fråm London och humorn är på topp, nästan... ^^ har aldrig varit med om att vi i brist på idéer varit tvugna att dra samma dåliga skämt två dagar i rad, haha. Resan har i alla fall varit helt awesome, och på slutet bara väntade man på att något skulle gå fel eftersom allt flöt på så bra :D Då kan man tänka sig att jag blev extra rädd när jag var helt säker på att gubben bakom mig i flygsätet sa "vi skjuter när vi har landat", haha, det blev inte bättre av att jag vände mig om och såg att han såg ut som en blandning mellan terrorist och uteliggare (nej, jag kan inte stava) ;D

Nu orkar jag inte skriva mer men ska lägga in fler bilder från resan så småning om, var som vanligt inte så bra på att ta kort men lite blev det, och Linda har väl en del också kan jag tro :)

Linda i en av Londons parker, inte den typiska bilden men landsbygdsfjollor som vi är behövde minst en timme om dagens utanför storstadsmyllret.

Kommentarer
Postat av: Linda

Man skulle kunna tro att det är en Linda på bilden, men vet du vad, det är det faktiskt också!



Tack för en awesome resa!!!! När ska vi åka igen?

2009-10-29 @ 21:23:30
URL: http://wickeln.blogg.se/
Postat av: Sawah

Åh, vilken park? :D

2009-10-29 @ 22:12:49
URL: http://sawahbodien.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh, va kul! ^^ jättefin bild och linda har skitfin kjol, som vanligt :)

2009-10-31 @ 14:53:07
URL: http://isahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0