Vad gör man en torsdag?

Idag känner jag mig duktig! Klockan är inte ens halv ett och jag har redan hunnit massor med saker. Bla äta frukost, skriva klart min biologiuppsats (tog absolut längst tid), duscha, klä på mig och göra i ordning mig, dammsuga hela huset samt äta lunch. Kanske inte låter så fantastiskt men för mig som är enormt seg på förmiddagen är det bra. Vid den här tiden brukar jag sitta i pyamas framför bilddagboken utan att ha ätit annat än en banan ;)

Idag vet jag inte vad jag ska göra, plugget är iaf avklarat så vi får väl se! Nyss sken solen men nu regnar det. Typiskt Åre.



Kommentarer
Postat av: Sara

vad man gör en torsdag...fotograferar och snackar skit med sina vänner xD ^^

2009-05-21 @ 22:23:44
URL: http://sotsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0