Philippa är hemma!

Musikalen var faktiskt jättebra, helt klart över förväntan och det lät (sångmässigt) ovanligt bra för att vara kulturskolan. Både körsången och solisterna var jätteduktiga.  Idag kom även Philippa hem från Cypern ocskå! Äntligen!  Hon hade även med sig detta supersöta, flätade armband hem, man tackar! 

Nu sitter jag här med mitt examensarbete i Biologi och försöker få bukt på hur livet kom till. Det visade sig vara svårare än var jag trodde eftersom ingen riktigt vet. Bara teorier hit och dit, en bok/hemsida säger någon och en annan säger något annat. Jag blir galen. Nä, nu ska jag återgå till att jämföra cellkärnor.










Kommentarer
Postat av: Sara

sv: gullunge <3

2009-05-19 @ 22:06:37
URL: http://sotsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0