Molnen kommer!

Självklart kunde finvädret inte stanna särskilt länge men man får vara glad för det lilla. Än så länge är det ju forfarande solsken och varmt.

Måste erkänna att jag tröttnat lite på att blogga så det blir lite glest. Igår hade jag skrivit ett inlägg men så funkade det inte att ladda upp bilder (blir så ganska ofta) så då sket jag i det. Igår var jag i alla fall i Åre med mamma. Handlade, köpte godis och ett par 3/4 jeansleggings, svarta med dragkedja där nere. Sedan satt jag och solade på altanen och på kvällen var vi bort bjudna på grillkväll. Mysigt, mysigt!

Idag är det mors dag!!! Grattis mamma. Så i kväll ska jag laga trerätters. Önska mig lycka till, jag är ingen mästare i köket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0