Rund som en boll

Pappa tvingade mig att köpa en cykelhjälm idag!! Det är verkligen något som INGEN passar i, så sjukt fult. Så då tänkte min smarta hjärna att om man ändå ska köpa något så grymt fult så kan man lika hjärna ... köpa något ännu fulare än nödvändigt :) Så därför valde jag denna chockrosa sak ^^Kommer man nära så glittrar den lite men det syns inte på bild. Egentligen ville jag ha en jusblå med flygande grisar men den fanns inte i min storlek :( HAHA, jag vet att jag är störd ni behöver inte påminna mig!




Den är inte heller så röd som den ser ut på bilden, den är ROSA!!!!

Kommentarer
Postat av: Sara Sigurdson

sexy mtf :P haha, riktigt snyggt alltså...

2009-06-07 @ 20:20:38
URL: http://sotsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0