På våt kullersten

Var alltså i Östersund i dag. Besökte tandis, shoppade och åkte till lägenheten och fixade lite bland annat tog ner skåpsluckor som ska in för omlackning och lastade in en säng som vi köpt. Jag hittade inga skor till skolavslutningen så det får väl bli de gamla vanliga. Jag gick i samtliga skobutiker minst 3 gånger i vardera men hittade ändå inte ens något jag kunde tänka mig eller ens fundera över. Ösd suger... ibland. Men jag hittade en massa andra saker istället så jag ska inte deppa. Jag kom hem med: Ett par svarta sandaler, orange hårspray till avslutningslunchen, axelbandslös BH, 2 armband, 2 par örhängen, en vit söt blus, en randig tröja från H&M, en annan topp från Monki, ett par jeansshorts och lite andra småprytslar. Kanske visar nån bild om jag orkar men ni känner ju mig nu så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0