Omväxling förnöjer

Dags för en ny design igen. Mest för att jag aldrig blir nöjd. Kan inte tillräckligt mycket vare sig när det gäller photoshop eller koder och sånt konstigt i bloggen ;) Men nu har jag gjort ett nytt försök, tror inte att ni kan se den än men snart så... Är inte riktigt nöjd med denna heller men det får duga tills jag fått lite mer ps-skills!

Notera min lilla signatur som automatiskt kommer visas i slutet av varje inlägg ;) Ska göra om den så fort jag får tid men det är alltid en början för nu vet jag hur man gör.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker dina designs är fina, och du har minst 10 gånger så mycket dator-skills än jag!



//jonsson

2009-06-25 @ 11:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0