Natural



Hej hej, shit vad dagarna går fort när man inte gör så mycket mer än att sitta vid datorn och sola. Än så länge har jag inte dött av tristes, egentligen är det nog det här jag behöver, lugn, värme och avkoppling men när det inte finns nåt att göra så blir man lätt rastlös. I dag var jag och mamma på marknaden en sväng och köpte frukt och grönt. Sedan har vi badat, ätit lunch och slappat, i kväll ska vi ut och äta middag, hela familjen.

Hyn mår i alla fall bra av att gå runt osminkad. Har blivit av med nästan all acne så lite positivt finns det med detta också. Nä, nu måste jag slänga mig i poolen innan jag blir ett stekt ägg. See ya ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt att höra att du har det bra!! :D



SAKNAR DIG!!!!

2009-07-29 @ 22:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0