Bloggtorka

Är vad jag har nu, därav den taskigaste uppdateringen på länge. Och bättre blir det inte för i morgon bitti sticker jag ner mot Malung med min bättre hälft Linda. Sedan blir det vidare till Uppsala för en dag med Felix som guide och slutligen Sthlm (eller Täby då) för ExPa, Wiie vad jag längtar!

Ja i alla fall. Nu är alltså det årliga St Olvas loppet avklarat och det gick väl som väntat för lilla otränade mig :) Pallrade mig igen mina sträckor iaf så det var väl godkänt. Packningen är också ett avslutat kapitel men gud vad svårt det var, är bara att hoppas på att allt är med. Men skivor, godis och böcker till nedfärden ligger i tryggt förvar i handväskan så det ska nog gå bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0