Äntligen

Oj! Nu var det länge sedan! Har så mycket att berätta, både Malung och ExPa var hur kul som helst, ska visa bilder och sådant sedan om jag fick med mig kameran så jag kan ladda över. (tills dess får ni hålla till godo med några snodda från Facebook :D).. Är nämligen i Spanien nu. Varm och skönt (för varmt) är det men något att göra finns det inte. Tur att jag har min bebis datorn med mig <3 Tid att blogga kommer jag i alla fall att ha, om jag har något att skriva om.

Vi höres :)


We fight, we score, we are the house of Gryffindor

We fight enough, to trample over hufflepuff 

We fight some more, to beat the house of Ravenclaw

We fight, we win, we kick the ass of Slytherin!!

Lite bilder på quidditchlagen, och självklart vann Gryffindor!!!!! Yeeeeay :D :D

Kommentarer
Postat av: Sahlberg

Precis som i böckerna XD haha!

2009-07-29 @ 13:53:35
URL: http://isahlberg.blogg.se/
Postat av: Linda

ExPa <333

2009-07-29 @ 22:44:28
Postat av: Anonym

yeeey!!

2009-07-31 @ 15:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0