Måste damma av

Här vare bra uppdatering, som vanligt då :) Och jag hatar bildlösa inlägg, men har liksom inget val då jag sitter på skolan. Kände att jag måste till med ett litet inläg inann bloggen börjar damma eller nåt...

Idag är det inget spännande som händer för dem öre. Inte ens Paradise Hotel ikväll, haha, beroende ;D Fast jag såk på julkalendern imorse, hade tänt första ljuset i adventsljusstaken och åt lussebullar. Som jag har längtat, älskar verkligen julmys. Fick sådana julkänslor när jag skrotade runt på stan igår och köpte massa fint, och mycket onödigt, pynt. Sedan insåg jag att klockan var för mycket för att orka laga mat så jag tvingade med Linda och åt langos!!!!! Åhh, sådana dansbandsveckan minnen! ^^

På fredag ska jag äntligen få hälsa på Duvedsskola igen. Jag har inte längtat tillbaka, trivs hur bra som helst här på Vittra men vissa lärare saknar man ju, och så ska jag få träffa Linnéa igen, förhoppningsvis! Ska i allla fall prata om Vittra som en elevpresentation. Jag kommer vara sjukt nervös och babbla på om allt möjligt men det blir nog bra. Ska ju även till Järpen så då får jag ju träffa Sahlberg, Sara och Philippa, det blir bra (Klara, känn bitchblicken). Nej nu måste jag gå och äta, vi höres.

Kommentarer
Postat av: Linda

Inget liv utan dansband och langos! och kombinationen! nomnom<3

2009-12-02 @ 13:58:56
URL: http://wickeln.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha! Du ska komma och prata med min klass! :) Lycka till, du! ;D



Ida

2009-12-02 @ 22:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0