Konsten att slösa bort tiden

Jag är ett skämt! Kvällens sanna slutsats. Min hjärna har helt glömt bort det ambitiösa jag som jag var hela nian ut. Kommer inte ens ihåg hur det känns. Och jag ska inte ljuga och säga att tiden inte räcker till ,prioritera Ida, prioritera! Happy Aquarium kanske inte är det allra vettigaste en Tisdag kväll även om det kanske känns otroligt viktigt! ;) Och man behöver faktiskt inte diska pastakastrullen 3 gr extra för att slippa sätta sig och skriva NK. Gaah!! Ibland blir jag så irriterad på mig själv!

Så fantastiskt meningslös text, slutsaten är dock att jag nu sitter här och pluggar Spanska, NK och Svenska på samma gång. NU! Och tror att det bara ska ta en halvtimma eller nåt, som vanligt! Åhhhh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0