I snöslaskets land

Hej igen!

Antagligen blir det bildlös bloggning ett tag framöver, glömde båda kameran och kortläsaren hemma i all stress. Illa! Befinner ju mig i Göteborg nu, hos farmor och farfar. Det är så himla mysigt här och som äldsta barnbarnet blir man allt lite bortskämd :D Noterade också att dem hade en LK-gran ^^ Haha, bara röda och vita kulor, made my day som en viss mupp skulle sagt.

Jag kom med nattåget i morse och idag har vi varit på Allum i Partille och shoppat på mellandagsrean. Mycket folk, men vad väntade man sig? Fick i alla fall tag på lite fint :) Nuhar jag stängt in mig på Farfars kontor för att slippa höra på Carolas hemska julskiva. Det är helt fruktansvärt! Värre än vad jag kunde föreställa mig. Imorn blir det mer shopping, fika med några kompisar här nere och bio med småkussarna. På Tisdag åker vi till Danmark och hälsar på Anna, Kim och Elin. Längtar!

Kommentarer
Postat av: Linda

LK gran FTW! :D <3

2009-12-26 @ 20:15:13
Postat av: Anonym

hur sätter man in en header och vart? :)

2009-12-27 @ 16:09:54
Postat av: Anonym

Missa inte Jaquelines otroliga grymma goodiebag som hon lottar ut med Göörsnygga saker :) Kolla in tävlingen här:



http://jroom.blogg.se



Tävla du med !

2009-12-27 @ 22:03:56
URL: http://jroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0