Onsdag

Bidde ingen Body Balance, Linda bangade och då kändes det jobbigt att åka in till stan, dessutom gick det ingen bra buss, så att det gav sig. Men imorn ska jag minsan leka hurtbulle! Ska gymma med Elin, kl 7 på morgonen! Haha, jag kommer att bli så grymt ägd! ;) Hon tränar typ massa basket och gymmar typ 2 gr i veckan. Jag typ... går till bussen xD A ja det blir bra. Idag efter skolan övade jag Elin och Rebecca på en låt till skolavslutningen. Vi tvingade med the master of Piano, Chrille, för att kompa och agera körledare. Han är så jäkla grym. Vi satte nästan stämmorna idag också, tack Cristoffer! Rebecca hade tydligen spelat in och lyssnat och det "lät inte så dåligt", haha! Imorn ska vi öva med Tove på min sånglektion, blir awesome :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0