"Jag kan banta men man kan inte få en ny hjärna"

Det finns många riktiga stolpskott ute i bloggvärlden, precis som i verkliga livet. Inget nytt konstaterande kanske men något jag på senare tid blivit mer och mer varse om. Utan att nämna några namn, de förtjänar in en smula mer publicitet, så kan jag säga att fakeblonda barbies som innehåller mer plast än en tupperwareburk är det ingen brist på. Det tragiska är att de flesta är i den unga åldern 15-19 år. Och visst dem lyckas provocera, få läsare och tjäna pengar på det men till vilket pris då? 

Föresten så älskar jag citatet i rubriken, tacka Klara!

Kommentarer
Postat av: Klara

Varsågod!! :) <3

2009-08-06 @ 12:07:01
URL: http://timeforklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0