Fangirls

Har varit dåligt med bloggning idag, har ingen inspiration, någon som har något tips om vad jag kan skriva om? 

I vilket fall, nörd som man är har jag nu som natt-nöje suttit och kikat lite på bilder som tagits under dansbandsveckan i Malung 2009, snubblade då över en bild på mig och Linda på Larz Kristerz fanzone XD 

Haha, vi stod längst framme vid scenen!! Och senare på kvällen fick vi även komma upp på scenen tillsammans med LK själva och sjunga Carina inför typ hur mycket folk som helst!! Hahaha, fattar det inte än :D

Klicka här för att se hela inlägget :)

Kommentarer
Postat av: Klara

Jag är ju inget L-K fan, men ändå fett coolt!!! :D

2009-08-07 @ 12:29:42
URL: http://timeforklara.blogg.se/
Postat av: Sahlberg

ni är ju fan överallt! XD haha! aah, det känns bra att känna er när ni blir worldfamous! xP hehe ;) snygga klänningarna blev btw. ^^

2009-08-07 @ 13:35:51
URL: http://isahlberg.blogg.se/
Postat av: Linda

fan vad vi äger. ^^

2009-08-08 @ 16:44:30
Postat av: Anonym

supersnexiga! mahaha! inte konstigt stt ni fick komms upp på scen.. :D

2009-08-09 @ 14:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0