Borta bra men hemma bäst

Äntligen hemma i kalla svedala. Kom hem i förrgår men har redan hunnit att gå min första två dagar i gymnasiet, det känns bra men konstigt. I alla fall så har jag även passat på att köpa lite grejer till lägenheten, inte sådant jag behöver, för det är tråkigt utan sådant jag vill ha... för det är roligare helt enkelt :D har kommit på att jag är en riktig sucker för fina saker, gärna onödiga prylar som inte fyller någon annan funktion än att stå där på hyllan och vara vackra ^^. Bland annat så är plåtburkar med rosmotiv och flätade korgar med sidenband min plånboks största fiende. Eftersom inköpen är kvar i stan och jag är hemma så för ni se det när det kommit på plats, vilket kan ta ett tag. Jag och mamma ska göra det beboerligt i helgen men helt färdigt dröjer det nog innan det blir.

Inom kort har jag också tänkt att klicka hem detta från H&M Home, två kuddar att ha i  sängen (eller kanske i soffan ^^).


Kommentarer
Postat av: Sara

Finfint!! När jag kommer hem MÅSTE vi träffas :)

2009-08-22 @ 09:22:25
URL: http://sotsara.blogg.se/
Postat av: Sahlberg

jaha! båda var kuddar! xD jag blev lurad där, trodde att de va en riktig klocka ^^ haha!

2009-08-22 @ 12:57:28
URL: http://isahlberg.blogg.se/
Postat av: Linda

klock "insidenten" känns väldigt oss XD men den är för underbar! :D

2009-08-22 @ 20:24:31
URL: http://wickeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0