Lördagsmys

Idag har det varit strålande sol hela dagen!! Helt underbart väder! I förmiddags så gjorde jag inte så mycket utan tog det lugnt och satt ute i solskenet med laptopen i knät ;D Sedan gick jag ner till Linda, vi försökte skapa lite musik men det gick väl... som vanligt. Problemet med vårt band är att vi gärna vill spela men det finns ingen som vill lyssna ^^ 

På eftermiddagen begav vi oss till Åretorg och lyssnade på Team KIK samt Marmeladorkestern. Där träffade vi även Magnus och Sara :) Roligt roligt! Sara ville gärna vinna skutskjutet bilen (vem vill inte? XD). Så vi höll alla våra trollstavar men det hjälpte tyvärr inte. Bättre lycka nästa år :D

Sedan skulle jag och pappa åka och "handla middag", eftersom vi blir ensamma ikväll. Men det gick väl sådär ;) Detta nedan var ungefär vad vi kom hem med. Men nu luktar det i alla fall grillat från altanen och ikväll blir det Larz Kristerz på "Babben och co", missa inte det!!



Kommentarer
Postat av: matilda

tack, kul att höra! oj, jag vet faktiskt inte riktigt vad typsnittet heter..

2009-04-25 @ 22:23:31
URL: http://dresslikeme.blogg.se/
Postat av: Sara

personligen tycker jag det ser riktigt mumsigt ut!

2009-04-25 @ 23:53:20
URL: http://sotsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0