Söndagen

En liten dags resumé nu då. Dagen har varigt sådär härligt slapp och ångerslös som jag tycker att Söndagar ska vara. Eller, helt lugn har den väl inte varit. Har lekt lite i snön med småkusinerna som är här nu samt "Brädis" och "Svampis", en planka och en bit frilogit som de hittade ute XD Saknar den fantasifullheten man hade alltså (Har lite bilder jag kan lägga upp sedan).

Sen gick vi in. De åt lunch jag satt lite vid datorn. Efter detta så fick jag lust att baka och tänkte att det kunde vara kul att ha med Alma och Sofia (5 år gamla).Så jag (som handlar innan jag tänker) knöt på dem förkläden, tvättade händer och ställde dem på var sin pall i köket.  Å herregud. De fick världens fnitteranfall och kletade och mosade hallon i ansiktet på varandra, sprang runt och skrek, slängde mjöl överallt osv. Mitt i all röran glömde vi/jag att ha ägg i smeten så det blev en mycket annorlunda, men god, kaka! ;D

Så, jag ångrar mig, det har inte varit särskilt lugnt och fridfullt här idag men i vilket fall riktigt roligt :D

Kommentarer
Postat av: Linda

haha fan va sweet XD

2009-04-05 @ 21:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0