Påsklov!

Äntligen har vi fått lov! Nu slappnar man liksom av på ett annat sätt vilket gör att man blir väldigt trött. Kändes bra att ha gjort matteprovet som vi hade idag,  innan den här gången. I julas fick jag ju göra det efter lovet p.g.a en tandläkartid. Det var inte roligt...  Är en sådan som inte klarar av att ha saker hängande över mig.

Har tittat lite på klänningar till skolavslutningen nu på eftermiddagen men inte hittat någon klockren än, meddelar om jag gör det.

På Söndag åker jag ner till Göteborg och hälsar på släkt och vänner. Bland annat yngsta kusinen Elin, saknar! Men fram till det ska jag bara njuta av det lugna (?) påsklovet, dock med tvillingarnas skrik/skratt ringande i öronen. Just nu leker de rullstolsbundna katter ;) (fråga inte).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0