Dreams of yesterday


Ingen kamera = Inga nya bilder denna vecka ;(

Egentligen har jag inget vettigt att skriva, det här är ett sånt där typiskt "uppdatera för uppdateringens skull - inlägg". Hur som helst, jag är sjukt nervös för att jag ska försova mig i morgon, som jag som känt gjorde i fredags, det var inte roligt. Har ställt alla klockor jag har, någon lär väl ringa får man ju hoppas. Imorgon är det en mycket trist dag. Bara tråkiga ämnen, studietid, Matte och Svenska. Kanske blir jag tvungen att trycka in datakunskap på studietiden eftersom mitt schema körde ihop sig. 3 lektioner på precis samma tid fungerar inte så bra, så vidare man inte har två kloner v sig själv. Torsdagarna och fredagarna är dock desto roligare så man får väl bita ihop.


Kommentarer
Postat av: Moa W

2009-09-08 @ 09:47:06
Postat av: Moa W

Om man har 3 lektioner samma tid så skaffar man sig en tidvändare!

2009-09-08 @ 09:48:15
Postat av: emma

hoppas du har en bra tisdag? (:

2009-09-08 @ 14:01:31
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta
Postat av: Anonym

jupp! håller med moa, det är bara att ansöka om tidvändare! :D



//Ida

2009-09-08 @ 15:47:10
Postat av: Linda

du har så mycket fina bilder! som elinkan!!! (det är det jag menar med rolig blogg!)

2009-09-08 @ 19:54:51
URL: http://wickeln.blogg.se/
Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Hejsan. Du anmälde dig till veckans blogg i början av juli men först nu kommer finalisterna upp (ursäkta det), och du är en av dem. Så för att få titeln veckans blogg gäller det att få flest röster. Lycka till! :)

2009-09-09 @ 12:15:57
URL: http://kamillush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0