Hurra hurra hurra!!!

Grattis grattis grattis!!!

I fredags tog 4 av världens coolaste människor studenten (Elin, Emma, Nina och Magnus) och det är så jäkla konstigt. Det känns som igår då vi gick i låg/mellanstadiet och jag råkade ta Elins likadana skor så hon fick trippa hem i tofflor mitt i vintern, eller då jag, Nina och Linda sjöng en man i byrån på spectrums vårkonstert. Bara det sista året har gått fruktansvärt fort. Det känns hur konstigt som helst att jag aldrig mer kommer att svischa förbi Elin, Emmsi och Ninisens frukostbord och fastna i diskutioner om HatP, Wizardrock, Quidditch och andra Harry Potternörderier. Jag insåg just detta på riktigt och det suger!!!!! Men, men... vi småungar får helt enkelt kämpa på i två år till och önska dessa underbara människor ett stort lycka till i livet och hoppas på att kvarnishänget inte upphör! <3 <3




Ett till grattis till Magnus också som inte får glömmas, trots att jag inte hittade någon bra bild på fejan ^^

Kommentarer
Postat av: Linda

åh juste ja tofflorna!! och våran sjönsång XDDDD åååh elin, emma, nina och magnus varför måste ni vara så gamla??????

2010-06-07 @ 19:37:45
URL: http://love-type-thing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0