Min mormor ringer aldrig till mig he...vänta! Min mormor är död...

Kortläsaren funkar fortfarande inte, och jag lär inte ha en kamera på minst 2 veckor så bered er på kass bloggning. Det suger, jag vill blogga men utan bilder är det inte lika skoj...

Nu sitter jag på skolan och väntar på min spanskalärare. Jag går alltså snart en säker död till mötes. Till råga på allt har jag just spelat innebandy vilket jag nog hatar mest i världen näst efter krig och svampstuvning (det är nu ni ska tycka så där jätte synd om mig). Nej, nu kom R så nu måste jag gå.


Bara för att det här är en väldigt snygg bild ohc Ida en väldigt bra fotograf och Anders en väldigt bra konstnär (som kan stava, ja...) :D

Kommentarer
Postat av: ida

hahahahahaha xD

2010-02-10 @ 15:08:57
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0