Sista riktiga skoldagen

ja, idag har jag mina sista "riktiga", skoldag i grundskolan. Nästa vecka händer det nämligen bara roliga grejer, förutom möjligtvis städningen på Onsdag men då är det även brännboll mot lärarna och det är ju kul!! På Fredag slutar jag ju alltså från Duveds skola, ska bli så otroligt, grymt skönt men kommer nog att sakna klassen en gnutta i alla fall. Nu på slutet har vi  fått så bra sammanhållning. Men ska inte deppa ihop för trots att detta är sista dagen vi måste sitta på tråkiga lektioner och ruttna bort så har jag ju en hel vecka att se fram emot med roliga aktiviteter med hela klassen :) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul för dig då! jag har ett heelt år kvar!"/ och återkomsten av en viss person gör ju det hela mycket muntrare! jaja, kick the teatchers ass på onsdag i alla fall!



//jonsson

2009-06-05 @ 19:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0