Materiell glädje är den enda sanna glädjen




Ursäkta bloggtorkan, men ibland går allt åt helvete. Idag har jag i alla fall shoppat, bland annat det på bilderna. Två rosetter från primark 15 kr för båda :D Billigt är bra, eller inte alltid men, men... Bältet kommer från H&M, blusen är köpt på marknad i morse trott eller ej och skorna vet jag inte riktigt var de kommer ifrån. Har även köpt två koftor och en väst men orkade inte ta kort på det.

I övermorgon flyger vi i alla fall hem :) Och på Torsdag börjar skolan. Mer än så har jag inte att säga nu men kommer jag på något så lär ni se det här.

Kommentarer
Postat av: Bellasdiary

2009-08-18 @ 09:55:59
Postat av: Anonym

Du är finast baby! Snart får vi ses :)

2009-08-19 @ 14:49:35
Postat av: Linda

fina saker kära du :D ont drag att träffa dig igår! jag saknar dig ännu mer nu ju! <3

2009-08-21 @ 10:33:07
URL: http://wickeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0