Noobiga kortläsare!!

Upptäckte när jag skulle lägga in fotokursbilderna i datorn att kortläsaren pajat. Gahh. Pappa har beställt en nu men den kommer inte förns på Fredag. Aja, då kommer bilderna! Den som väntar på något gott... eller något ;) Kanske inte världens toppen kort men idéerna var ju bra... i mitt huvud i alla fall :) Här kommer en bild jag snott av Linda när vi "flög", lyfte från kyrktrappen ;) Ganska fräckt om jag får säga det själv.



Dagens outfit i en intressant pose XD

Body - Gina Tricot
Kofta - Zara
Kjol - Gina Tricot
Strumpbyxor - H&M
Skor - Din Sko
Hårband - Indiska
Örhängen - Lindex

Kommentarer
Postat av: Anonym

den är verkligen fräck EGO :D

2009-04-22 @ 17:37:17
Postat av: Jonsson

yesyes! snygga bilder, men jag tror inte att kursledaren förstog riktigt vad ni höll på med! ^^ hihi!

2009-04-23 @ 19:02:06
Postat av: cafeconlecheOlsson

I sånna fall kan hon ju ta och skaffa en hjärna!!! XD

2009-04-24 @ 07:44:11
URL: http://minaminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0