Ja må hon leva!

Idag fyller mamma år! Och efter som jag är på ledarmiddag ikväll med Duveds IF så gjorde jag frukost som kompensation. Lite fina paket fick hon också. Bland annat ett kit med the bodyshop-prylar, en skjorta, en tvålkopp och Aloevera tvål (av mig XD, sån fantasi man har, fast det var iaf en fiin tvålkopp, ingen i plast med simmande badankor ;D) Samt en spikmatta (i mossgrönt XD) av pappa ^^ Ja, den kan man ju ha till... nånting. Bättre än en stegräknare i alla fall.

Idag ska jag, hör och häpnad, till mörsil!!!(?) Fick reda på detta igår, jaa.... det kan ju bli... intressant. Eller nä, det kan det nog inte men jag håller ut. Det är det här skapandeskola - projektet som jag inte riktigt förstått vad det går ut på. Ikväll ska jag som sagt äta på Madonna di Campiglio med Dif:en.



Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis "mamma"! ^^



ses i kväl bruden XD <3

2009-04-24 @ 17:14:53
URL: http://wickeln.blogg.se/
Postat av: Olsson

Japp vi delar på dem XD



Klart! :D

2009-04-24 @ 17:50:20
URL: http://minaminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0