The wind beneath my wings


Jag har städat! Inte så fantastiskt bra kanske men om man jämför med hur det var innan så är det riktigt rent. Jag har också börjat på "Deticate a song-uppgiften" i Engelska A. Det går otroligt trögt och var grymt svårt att hitta en låt. Tillslut, efter typ en timmes tvekan blev det låten i rubriken, otroligt okreativt men jag måste börja nu! Har också ångest ångest ångest inför imorgon. Jag borde kanske gå under jord tills dess istället för den där jävla Orpheus... Ja, min humor är på vift. Ring mig om ni ser den!

Kommentarer
Postat av: Linda

aaah! fan vad du pimpar fett det är verkligen finis hos dig!

2010-03-02 @ 21:51:26
URL: http://love-type-thing.blogspot.com
Postat av: Anonym

hmm..kanske umgåtts för mycket med rebecca och hennes humor att din blev så rädd och rymde, kan det vara så?

2010-03-03 @ 20:36:50
Postat av: lisa brandén

glömde skriva att det är från lisa:P

2010-03-03 @ 20:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0