Well we all change in our own ways In our own pretty ways

Känner att jag måste börja att ta tag i mitt liv, på riktigt. Och i sammanhanget: mitt liv = min blogg. Okej, det utanför internet (ja, jag har faktiskt ett sådant, men det är mikroskopiskt.) är väl egentligen i ännu större behov av en uppryckning men det känns för jobbigt just nu. För jag trivs med att vara handlingsförlamad bitter och labil? Nej, kanske inte, jag är lat och bekväm.
Hur som helst så tänkte jag för en gångs skull göra som alla andra och börja följa en sådan där lista. Jag har lite stalkigt sådär snott en från Ida för den var så mysig :) Orkar dock inte skriva ut hela här så det får bli suprise suprise! Eller så kikar ni in hos henne och kollar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0