Nolia

Tog mig upp ur sängen idag också, vid niotiden, efter att ha legat och stirrat upp i taket ett tag. Så himla skönt att vara helt ensam med sina tankar samtidigt som man känner hur hela rummet fylls av morgonljus. Sedan åt jag frukost framför nyhetsmorgon, det gör jag alltid när jag vill känna mig trygg för det får mig att tänka på pappa och köket med den lilla tv:n där hemma. Tog mig från Frösön vid 11, gick ner på stan och ordnade en grej för att sedan möta upp Anna och gå till bussen som skulle ta oss till Noliamässan, på Frösön, mitt ute i ingenstans. Föreläsningen med Blondinbella var faktiskt rätt bra. Väldigt mycket fokus på pengar och ekonomisk framgång, men hon sa en del smarta saker. Även om man hört det mesta förut så är det sådant som aldrig kan sägas för många gånger. Jag blev nästan lite pepp på livet där ett tag.... fast efter ett par minuter gick det över och jag åkte hem, åt chips och återgick till mitt tråkiga, stabila vardagsliv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0