"Den här är till dig Ida"

Min vän är så himla fin hon

Kommentarer
Postat av: Linda

Den stämmer perfekt, satte ord på mina känslor helt enkelt. Du är den finaste jag någonsin kan tänka mig. Bara den SUPERkorta stunden jag fick träffa dig i morse gjorde mig på helt otroligt bra humör! Du är verkligen en helt underbar människa och jag kan inte på något sätt tänka mig hur mitt liv skulle se ut om vi inte var vänner eller om du skulle försvinna ifrån mig. Och jag vet inte hur många gånger jag börjat gråta när jag tänkt på hur det skulle vara om du skulle gå bort. Jag kan inte för allt i världen föreställa mig hur det skulle vara men nog mycket för att jag ska börja gråta. DU betyder verkligen så otroligt mycket för mig och jag hoppas att du förstår det.

2011-02-24 @ 16:26:42
Postat av: Linda

Den stämmer perfekt, satte ord på mina känslor helt enkelt. Du är den finare än jag någonsin kan tänka mig. Jag är så lyckligt lottad att jag får vara din vän. Bara den lilla stunden jag fick träffa dig i morse gjorde mig på så otroligt bra humör. Du är verkligen en helt underbar person och vän. Jag vet inte hur många gånger jag börjat gråta när jag har tänkt på hur det skulle vara om du skulle gå bort. Jag kan inte för allt i världen föreställa mig hur det skulle vara men nog mycket för att mina ögon ska börja rinna. Bara tanken på dig får mig att börja le en riktigt dålig dag. Jag hoppas verkligen att du förstår hur mycket jag tycker om dig och hur mycket du betyder för mig. Jag finns alltid här för dig Ida. Alltid.

2011-02-24 @ 16:34:34
Postat av: Linda

Hoppsan! Den första kommentaren dök visst upp! Aja, ta åt dig av båda! :)) <3

2011-02-24 @ 16:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0