Would you freak out if I said I liked you? Do you walk the line? Is your IQ higher than your neighbour’s? And is it very much higher than mine?

Ledig i morgon! Så obeskrivligt skönt även fast jag har alldeles för mycket att ta tag i ändå... får i alla fall sovmorgon :) I kväll har jag cheerat på basketen med delar av laget. Sjukt pinsamt men rätt kul. Sedan gick jag hem till Anna (efter att ha stannat till på Hemköp för att köpa chirre, Anna är min oslagbara chips-buddy, mmmm!). Sedan tittade vi på och "Hairspray och svullade. Finare kväll!
Imorn blir det kossgängshäng, aldrig tråkigt med er <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

MUUUUUUUU!



Kommer in 7 ikväll, och då blire röööööööööJ! <3

2010-11-12 @ 11:47:01
URL: http://ieatkids.blogg.se/
Postat av: AnnaBanan

CHIIIIPS! <3

2010-11-12 @ 12:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0