Udda

Varför ska jag alltid känna mig så efter? Dags att ta tag i sitt liv och göra något åt det... Bloggandet går åt skogen också men det får gå som det går så länge jag har andra saker som måste tas tag i. Träningen gick väl ok i alla fall, och det är fortfarande fruktansvärt roligt! Jag struntar i om Cheerleading är min sport eller inte rent fysiskt (svaret blir antagligen inte), för det är otroligt kul och jag mår så bra av att känna så! Nu ska jag duscha och sedan läsa Udda. En helt fantastisk bok som jag fått låna av Linda. Sara Lövestam säger jag bara!

Känner nu att jag hade kunnat skippa mig själv på bilderna dock, inte så skojig just nu. Aja...

Kommentarer
Postat av: R

Men Ida.. Du är cool iallfall! :)<3

2010-05-10 @ 22:43:24
URL: http://ieatkids.blogg.se/
Postat av: Linda

ELLER HUR VISST ÄR DEN BRA!!! :D bäst bäst bäst bäst!! :DDD <33 GE MIG ETT S! GE MIG ETT A! GE MIG ETT R! GE MIG ETT A!!! :DDD

2010-05-15 @ 19:13:41
URL: http://love-type-thing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0