Timeturner

Igår var det en konstig dag, och natt. Kanske inte ska gå in på det mer än så och de flesta vet redan vad jag syftar på så det spelar inte så stor roll. Just nu är jag i alla fall extremt trött, ska titta på lite tv och sedan gå och lägga mig är planen. Eftermiddagen har spependerats med Hallon och wrock, som jag fått tillbaka lite intresse för på senare tid kan man säga :) Linda kom också förbi med gudomlig glass och en fin blomma som tack för att jag hänkade med henne igår natt! Skönt att allt löste sig tillslut och det går inte att säga det många gånger nog, jag har världens bästa kompis :D <3

Kommentarer
Postat av: Linda

DU KAN VA VÄRLDENS BÄSTA VÄN FÖR DU HÄNKADE FETT!!! <33

2010-05-04 @ 20:08:57
URL: http://love-type-thing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0