...

Idag mår jag kasst, rent ut sagt. Inte ens på det viset att jag orkar vara sådär deprimerat poetisk. Kort och gott - Den här dagen suger, allt jag försökt mig på har gått åt skogen och nu känns det som om alla hatar mig. Okej, det kanske inte är riktigt så illa men jag upplever mig få svårare och svårare att uttrycka vad jag menar på ett bra sätt. Och jag har till och med lyckats ha sönder min adventsljusstake. Den här dagen kan i alla fall ta sig någonstans och nu ska jag gå och begrava mig själv levande. I alla fall under en filt.

Kommentarer
Postat av: sofia

ÅH vilken fin header du har fått. eller så har du haft den länge och jag har missat den. var har du skaffat hatten? har letat efter en sån himla länge och inte hittat nån bra.

2010-05-31 @ 07:43:09
URL: http://implode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0